Kiinnostaako työelämävaihto? 🧳 PiKe-kirjastojen työelämävaihtotarjotin on auki 🧳

Miten tuen työntekijöitä asiakkaiden tarpeisiin vastaamisessa osana esihenkilötyötäni? Mistä kaikkialta pystyn löytämään signaaleja kirjastojen erilaisista merkityksistä avuksi palvelujen kehittämisessä? Entä miten erilaiset muutokset työssä ja monimutkaiset globaalit ilmiöt vaikuttavat omaan työhöni ja oppimiseeni? Muotoilun, asiakasymmärryksen ja asiakaspalvelun johtamisen teemoja päästään kirkastamaan AKEPiKen aiemmista tilaisuuksista ja tapahtumista tuttujen vetäjien johdolla.

Muotoile, muotoile, muotoile...

Aspa-ajokortin viimeinen valinnainen osio E: Johda asiakaspalvelua ja tunnista odotukset keskittyy erityisesti esihenkilötyöhön kirjastolaisten palveluosaamisen tukemisessa erilaisissa muutostilanteissa. Ensimmäisessä osuudessa tutustutaan asiakkaiden muuttuvien odotusten ymmärtämiseen ja siihen, kuinka asiakasymmärryksen rakentamista monikanavaisissa ympäristöissä voidaan tukea. Toinen osuus liittää palvelumuotoilun ja asiakaslähtöisen ajattelutavan omaksumisen mukaan siihen, kuinka asiakasymmärrys voi tukea johtajuutta, palvelujen kehittämistä ja niiden merkityksistä viestimistä eri tahoille. Päivän päättävässä osuudessa muutoksiin suhtautumista ja ennakointia lähestytään osaamismuotoilun sekä oman toiminnan tuntemisen ja osaamisen kehittämisen pohjalta.

Johda asiakaspalvelua ja tunnista odotukset
Aspa-ajokortti E, ke 8.12.2021

Teams
Ke 8.12. klo 9.30 – 14.15

Ilmoittautuminen

Koulutuksen suoralähetykseen otetaan max. 75 henkilöä. Ilmoittautumiseen pääset tästä linkistä. Ilmoittauduthan tilaisuuteen 24.11.2021 mennessä.

Tuleeko tallenne?

Tekstitetyt tallenteet ja tehtäväpaketti toimitetaan Akepiken Liboppi-oppimisympäristöön.

Ohjelma

9.30 – 9.45 Hyvää aamupäivää! Aspa-aamukahvit: Tervetuliaissanat, koulutuksen ja päivän ohjelman läpikäynti.

Klo 9.45 – 11.00 Asiakkaiden muuttuvat odotukset / Soile Roth, Second Self

Klo 11 – 11.30 Lounas (omakustanteinen)

Klo 11.30 – 12.45 Palautteen hyödyntäminen palvelun kehittämisessä / Anni Hapuoja, Et May

Klo 12.45 – 13.00 Tauko

Klo 13 – 14.15 Ennakointi, sopeutumiskyky ja viestintä / Aku Varamäki, Workday Designers

Klo 14.15 Koulutuspäivä päättyy

Tilaisuuden järjestää Tampereen kaupunginkirjasto. Tampereen kaupunginkirjastolla on alueellinen kehittämistehtävä Pirkanmaan ja Keski-Suomen alueella. Kuvat ja tunnelmat somessa, käytä tunnistetta: #akepike.

Kysy lisää

Projektisuunnittelija Juliaana Grahn

juliaana.grahn(at)tampere.fi
040 800 7821

Yksi vastaus artikkeliin “Aspa-ajokortti E: Johda asiakaspalvelua ja tunnista odotukset”

  1. […] Aspa-ajokortin E-osio on lähivuosien suuren koulutuskokonaisuuden, ASPA-ajokortin valinnainen päätösosio. Mahdollisimman monen toivotaan käyvän tämä perustason opintokokonaisuus monikanavaisesta asiakaspalvelusta seuraavan kahden vuoden kuluessa. Tällä erityisesti esihenkilöille suunnatulla kurssilla pääset tutustumaan kirjastolaisten ja esihenkilöiden asiakaspalvelun tukemiseen erilaisissa muutostilanteissa. Ensimmäisessä osuudessa tutustutaan asiakkaiden muuttuvien odotusten ymmärtämiseen ja siihen, kuinka asiakasymmärryksen rakentamista monikanavaisissa ympäristöissä voidaan tukea. Toinen osuus liittää palvelumuotoilun ja asiakaslähtöisen ajattelutavan omaksumisen mukaan siihen, kuinka asiakasymmärrys voi tukea johtajuutta, palvelujen kehittämistä ja niiden merkityksistä viestimistä eri tahoille. Kurssin päättävässä osuudessa muutoksiin suhtautumista ja ennakointia lähestytään osaamismuotoilun sekä oman toiminnan tuntemisen ja osaamisen kehittämisen pohjalta. […]

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *