PiKe-uutiset 5/2018

Tässä uutiskirjeessä kootusti tietoa syksylle sovituista koulutuksista ja asiakaspalveluhankkeeseen liittyvistä valmennuksista.

Kannattaa napata uutiskirjeestä koulutuspäivät omiin kalentereihin. Asiakaspalvelun kehittämisen osalta koulutuspäivät on myös päätetty. Näissä koulutuksissa yhteistyökumppanina ja fasilitoijan roolissa toimii Gofore.

Lisätietoa syksyn koulutuskalenterissa.

Sisältöjen avaaminen – Kai Halttusen kouluttaja- ja ohjaajakoulutus PiKelle

Ke 22.8. klo 9.30 – 16.00 1. koulutuspäivä Jyväskylässä, Wolmarinsali
Ke 12.9. klo 9.30 – 16.00 2. koulutuspäivä Jyväskylässä, Wolmarinsali
Ke 29.8. klo 9.30 – 16.00 1. koulutuspäivä Tampereella, Kuusi-sali
Ke 19.9. klo 9.30 – 16.00 2. koulutuspäivä Tampereella, Kuusi-sali
Koulutus on täynnä.

Nuorten reviireillä -koulutus PiKelle nuorten asiakkaiden kohtaamiseen

To 6.9. klo 9 – 16 Tampereella, Lehmus-sali
Ti 18.9. klo 9 – 16 Jyväskylässä, Unonsali
Ilmoittaudu 22.7. mennessä klikkaamalla tästä.

Emmi Nuorgamin some-, tapahtuma- ja kumppanuuskoulutus PiKelle

Ke 26.9. klo 10 – 15 Tampereella, Lehmus-sali
Pe 28.9. klo 10 – 15 Jyväskylässä, Unonsali
Ilmoittaudu 22.7. mennessä klikkaamalla tästä.

PiKe-kehittämiskirjastopäivä

Ti 9.10. klo 8 – 16 Jyväskylässä, Minnansali
Ilmoittautuminen avataan elokuussa.

PiKen lasten ja nuorten foorumi

Ke 7.11. klo 8 – 16 Jyväskylässä, Unonsali
Ilmoittautuminen avataan elokuussa.

PiKen asiakaspalvelukoulutukset

Inspiraatiopäivät

Inspiraatiopäivissä keskitytään asiakaspalvelun kehittämiseen PiKe-kirjastoissa ja ne ovat kaikille avoimia koulutustilaisuuksia. Päivissä käydään läpi asiakaspalvelun uusia muotoja ja kehittämistä case-esimerkkien avulla ja luotsataan aspahanketta kohti valmennuspäiviä.

Valmennukset toteutetaan yhteistyössä Goforen kanssa.

Ti 23.10. klo 9 – 16 Tampereella, Lehmus-sali
To 25.10. klo 9 – 16 Jyväskylässä, Unonsali

Ilmoittautuminen avataan elokuussa.

Valmennusohjelma

Valmennusohjelmaan mahtuu rajattu määrä työntekijöitä PiKe-kirjastoista. Tampereen valmennuspäiviin pääsee 60 osallistujaa ja Jyväskylän valmennuspäiviin 60 osallistujaa. Lähtökohtaisesti Keski-kirjastoista osallistutaan Jyväskylän koulutuksiin ja PIKI-kirjastoista Tampereen koulutuksiin. Asiakaspalveluvalmennus on kolmiosainen eli kaikki kolme valmennuspäivää sisältyvät osallistujien ohjelmaan.

Osallistujat välittävät opittuja asioita omiin yksiköihin, toimivat asiakaspalvelun tukihenkilöinä, sparraajina ja lähettiläinä. Kohderyhmänä ovat erityisesti asiakaspalvelutyötä tekevät sekä yksiköiden esimiehet. Tarkoitus on, että työyksiköt itse valitsevat osallistujan. Lisätietoja ilmoittautumisesta ja osallistujien rekrystä tulossa elokuussa. Tule mukaan PiKe-kehittäjäksi!

Valmennukset toteutetaan yhteistyössä Goforen kanssa.

PiKen asiakaspalvelukoulutukset: 1. valmennuspäivä ”Asenne”

Ti 13.11. klo 10 – 15 Tampereella, Lehmus-sali
To 15.11. klo 10 – 15 Jyväskylä, Unonsali

PiKen asiakaspalvelukoulutukset: 2. valmennuspäivä ”Osallisuus”

Ti 27.11. klo 10 – 15 Tampereella, Lehmus-sali
To 29.11. klo 10 – 15 Jyväskylässä, Unonsali

PiKen asiakaspalvelukoulutukset: 3. valmennuspäivä ”Digitaalisuus”

Ti 11.12. klo 10 – 15 Tampereella, Lehmus-sali
To 13.12. klo 10 – 15 Jyväskylässä, Unonsali

Vuoden 2018 aikuisten kauno- ja tietokirjat esittelyssä

Pe 30.11. klo 8 – 16 Tampereella, Lehmus-sali
Ilmoittautuminen avataan elokuussa.

Vuoden 2018 musiikkisisältöjen parhaimmistoa

Ke 19.12. klo 8 – 16 Tampereella, Lehmus-sali
Ilmoittautuminen avataan elokuussa.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *