PiKe-asiakastutkimuksen tulokset esittelyssä ti 19.6.

PiKe-asiakastutkimuksen tulokset esittelyssä – Mitä asiakkaat odottavat kirjaston asiakaspalvelulta?

Ti 19.6. klo 13 – 14.30
Pihlaja-sali, pääkirjasto Metso & Skype-etäyhteys

Ilmoittautuminen niin paikan päälle kuin Skypellä 15.6. mennessä tästä.

Pihlaja-sali vetää 40 osallistujaa. Koulutus lähetetään myös Skypen välityksellä.

Tässä tilaisuudessa mukana ovat markkinatutkimusyritys Kantar TNS:n edustajat Jaakko Hyry ja Katja von Alfthan. Koko PiKe-alueen henkilökunta on tervetullut tähän tilaisuuteen, jossa esitellään tutkimuksen tuloksia ja henkilökunta voi esittää suoraan kysymyksiä Jaakolle ja Katjalle.

Asiakaspalveluhankkeessa on käynnistetty asiakastutkimus, joka koostuu kahdesta asiakasymmärrystyöpajasta ja lomaketutkimuksesta. Asiakasymmärrystyöpajat antoivat tietoa lomakekyselyä varten, joka toteutetaan touko-kesäkuussa. Vastaajina toimii koko PiKe-alueen kattavasti 500 kuntalaista. Kyselyssä tiedustellaan asiakkailta heidän kirjaston käyttötapojaan, asiointitapojaan/asiointikanavia, kirjaston tulevaisuuden palveluja, kirjaston asiakaspalvelua ja henkilökunnan tunnistamiseen liittyviä asioita.

Tervetuloa tilaisuuteen!

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *