Lue e-julkaisu: Asiakaspalvelu PiKe-kirjastoissa

Asiakaspalvelu PiKe-kirjastoissa – Uusin askelin kohtaamisiin -julkaisu on luettavissa myös sähköisessä muodossa. Julkaisun avulla voi helposti palata henkilöstön ja asiakkaiden näkemyksiin tai tutkimustuloksiin. Julkaisu sopii myös arjen inspiraatioksi tai työyhteisön sisäiseen vuosisuunnitteluun.

E-julkaisu

Pääset julkaisun e-versioon klikkaamalla tästä.

Printtiversiot

Printtiversiot “Asiakaspalvelu PiKe-kirjastoissa – Uusin askelin kohtaamisiin” -julkaisusta on laitettu kuljetuksiin kaikille Pirkanmaan ja Keski-Suomen kirjastolaisille.

Keski-kirjastojen työntekijät saavat kappaleensa Jyväskylän kautta. Kokosimme myös paketit kaikille inspiraatiopäiviin ja valmennusohjelmaan panoksensa antaneille PiKe-kehittäjille. Pakettiin kuuluu julkaisun lisäksi PiKe-kehittäjä -kaulanauha sekä sininen kangaskassi julkaisuun liittyvällä visualisoinnilla. Tuotteet saa ottaa heti käyttöön!

Iso kiitos julkaisun tekijöille: Inspiraatiopäiviin vaikuttaneet sekä PiKe-kehittäjien valmennusohjelmaan osallistuneet, Salla, Lepe, Kantar TNS (Jaakko ja Katja), Gofore (Eeva, Viljakaisa ja Mikko), kuvittaja Emmi Nieminen, taittaja Ismo Sihvonen ja PiKen toimintaa suunnitteleva johtava tiimi: Pirkko, Seija, Susanna, Hanna ja Mika.

Lisätiedot:
Jarkko Rikkilä, koordinaattori, 040 800 7828
Salla Hyökki, projektisuunnittelija, 040 800 7821

1 ajatus aiheesta “Lue e-julkaisu: Asiakaspalvelu PiKe-kirjastoissa”

  1. Paluuviite: Kehittäjätreffit to 25.4. – aiheena suosittelupalvelut – PiKe-Extra

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *