Innostu kehittämään asiakaskokemusta! – PiKen Inspiraatiopäivät 23.10. TRE ja 25.10. JKL

Inspiraatiopäivät

Inspiraatiopäivissä keskitytään asiakaspalvelun kehittämiseen PiKe-kirjastoissa ja ne ovat kaikille avoimia koulutustilaisuuksia. Päivissä käydään läpi asiakaspalvelun uusia muotoja ja kehittämistä case-esimerkkien avulla ja luotsataan aspa-hanketta kohti valmennuspäiviä.

Ti 23.10. klo 11 – 16 Tampereella, Lehmus-sali
To 25.10. klo 11 – 16 Jyväskylässä, Unonsali 

Ilmoittautuminen inspiraatiopäivään tästä 7.10. mennessä

Inspiraatiopäivän sisältö:

Klo 11.00 – 11.45 Asiakaslähtöinen kehittäminen
(palvelumuotoilun ja johtamisen asiantuntija Soile Roth, Gofore)

Klo 11.45 – 12.45 Työkulttuurin ja sisäisen asiakaskokemuksen merkitys, esimerkkejä erilaisista organisaatiosta
(viestinnän ja muutosjohtamisen asiantuntija Eeva Kiiskinen, Gofore)

Klo 12.45 – 13.05 Tauko

Klo 13.05 – 14.45 Yhteistä työskentelyä PiKen asiakaslähtöisyyden kehittämiseksi. Työskentelyssä on yhtenä osana oma ryhmäkeskustelu ”Esimies asiakaspalvelun käytäntöjen eteenpäin viejänä”.

Klo 14.45 – 15.45 Yhteenveto ja askelmerkit tulevien työpajojen sisältöihin

 

PiKen asiakaspalvelukoulutukset

Osallistavien koulutusten tavoitteena on haastaa entistä ajattelua, luoda yhdessä uusia toimintatapoja sekä uutta työntekemisen kulttuuria. Koulutuksissa haetaan yhdessä digitalisaation mahdollisuuksia sekä käytäntöjä siihen, miten teknologiaa on mahdollista soveltaa asiakaspalvelukokemuksessa. Päämääränä asiakaspalvelun monikanavainen kehittäminen sekä vuoropuhelu organisaation sisäisesti. Koulutuksen keskiössä on asiakaslähtöisyys ja vahva vuorovaikutteinen asiakaspalvelu.

Asiakaspalvelukoulutukset rakentuvat sekä kaikille avoimista Inspiraatiopäivistä että rajatummalle osallistujajoukolle tarkoitetusta valmennusohjelmasta.

PiKen asiakaspalvelukoulutukset toteutetaan yhteistyössä Goforen kanssa.

Lue lisää Piken asiakaspalvelukoulutuksista syksyn koulutuskalenterista.

Lisätietoja:

Projektisuunnittelija
Salla Hyökki
[email protected]
040 800 7821

 

 

1 ajatus aiheesta “Innostu kehittämään asiakaskokemusta! – PiKen Inspiraatiopäivät 23.10. TRE ja 25.10. JKL”

  1. Paluuviite: Tule mukaan PiKe-kehittäjäksi!- kolmiosainen valmennusohjelma asiakaspalveluun Tampereella ja Jyväskylässä – PiKe-Extra

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *